تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
پیام تبریک مدیرعامل بیمارستان آپادانا به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۴

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن زنگارهای گناه و انحراف و جهالت از دل ها و جان ها در طول ماه مبارک رمضان است. عید فطر برای آنان که رمضان را آنگونه که شایسته است درک کرده اند، روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس است و روز شکر به درگاه الهی به خاطر آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود .


اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول این عید بزرگ را به جامعه درمانی، اساتید معزز و همکاران عزیز، عرصه سلامت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسالت می نمایم ما را در راه ارتقاء و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در عرصه تامین، حفظ و ارتقای سلامت موفق و پیروز بدارد.



دکتر فرامرز بهشتی فر

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی آپادانا

 

fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا